We shall dance in the light my darling.



Godkväll!
Va formellt det låter egentligen... Jag får nog hålla mig till Hejhej. Låter mer som jag ;). 
Just nu kollade jag precis klart på filmen Frozen för andra gången! Var tvungen att se om den och se om jag skulle tycka bättre om den nu... Vilket man nog kan säga att jag gjorde :)
Ska snart kika på Paradise hotel, är sjukt spännande nu! Final imorgon! 
Men tills dess har jag börjat kika på en gammal goding: 
The three musketeers!  
Självklart den från 93, den nya är ju bara ett skämt. 

Min dag då?
Har varit väldigt lugn. Jag har sovit mycket och powerwalkat! 
Fick också veta att jag klarade marknadsföringstenta! Så himla skönt :D nu får vi bara hålla tummarna för juridiken.. 

Men nu, 
PARADISE HOTEL ! x

< skratta seriöst i 5 min! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0