You're gonna sing the words wrong.



Hej!
Nu är jag påväg till Halmstad! Vilken pluggvecka det har varit, höhö! Men får bli en plugghelg istället. 
Jag ska träffa Linn, ÄNTLIGEN ! Säger jag bara! Var en evighet sen vi sågs och med två olik liv är det svårt att få våra scheman att gå ihop. Men idag funkade det!  Blir nog prat nonstop, och lite mat ;) ska bli så himla kul ! 

Sitter just nu, som sagt, på tåget och jag älskar att se det knappt vita landskapet. Åh kan det vara vår på g ? Haha typiskt mig att tänka vår i början på februari

Tänker väl sommar i mars.. Hihi!

Och påtal om mars, då händer något kul också men det berättar jag om då! Spännande spännande. 
Men nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på musik. Älskar att åka tåg, har jag sagt det? x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0