BAM BAM BAM.



Asså idag är jag verkligen glad att jag bor själv ! Ligger i min säng och kikar på Stuart Little på dåligt dubbad svenska och käkar riskakor och kexchoklad. Är också rätt säker på att jag har choklad i håret och ser allmänt oattraktivt ut.  
Alltså: jag är glad att jag bor själv! 

Vad händer annars då?
Idag har jag varit på campus en sväng och sen har jag bara slappat. Så himla skönt med såna dagar också, inte göra något nyttigt. Skulle ha velat ta en powerwalk men jag får vänta tills imorgon med det. 
I helgen blir det nog lite festligheter
Fira att en kompis äntligen är frisk och så :) 

Nästa vecka hoppas jag att jag hinner ner till Halmstad och träffa mitt hjärta, vart alldeles för länge sen sist! Och så blir det nog en sväng på bio också, yaay! 
Känns som bra tider framåt. 
Bara snön vill försvinna! Har jag sagt att jag hatar snö? 

Nu ska jag däremot göra lite annat. 
Sov så gott! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0