Date night.







Hejhej! 
Jag ligger här färdig för sängen och ska sova men tänker att jag måste uppdatera bloggen! Lite random halv tre på natten. Wellwell.
De två senaste dagarna har varit så himla sköna. Pernilla och jag har roat oss rejält, tentafria och allt. Våra nya kurser börjar inte förens på måndag så vi har har ledigt tills dess. 
I torsdags (igår för mig fortfarande) så åkte vi till Göteborg och gick på bio och käkade tapas efteråt. Blev Hobbit 2. Och jäklar vilken bra film!! 
Dog av rädsla ibland men det var det så värt. Och jag måste säga att Legolas är en riktig filé! Wow så snygg. 
Efteråt blev det som sagt Tapas. Riktigt gott och det är inte sista gången jag käkar det.
Idag har det varit snökaos! Och jag ville knappt lämna sängen men jag och Pernilla tog oss ändå ut i snön och tog oss till mataffären och handla lite tills vår middag, vilket var våfflor! Mumma. 
Men nu hörrni, sängdags. 
Sov sött. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0