Do you believe in magic?



Hejhej!
Blev inte ett jätte tidigt inlägg men här kommer det i alla fall :) 

Kom hem från Teneriffa den 29:e december och sen fira jag lite jul med familjen den 30:e och åkte tillbaka Varberg på nyårsafton och hade det super mysigt med fina vänner och åt god mat och kika på tolvslaget! 

Sen har jag varit hemma i Uddevalla sen dess. Har pluggat till min tenta i juridiken som är på fredag och det känns inte allt för bra just nu. Massor av saker man ska tänka på och svåra uppgifter. Men får plugga in i det sista och hoppas att det räcker till ett godkänt! Ska åka tillbaka till Varberg på onsdag tillsammans med Pernilla så ska plugga som attans imorgon! 

Men ikväll blir det inte mer plugg. Fick huvudvärk för en halvtimme sen så tar det som ett tecken. 
Det är dags för en film innan PH börjar vid 22 ;) ÄNTLIGEN !! 

Puss

• Enda bilden jag tog på nyår! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0