Holiday edition.









Åh blir så trött! 
Ibland är det jobbigt att blogga. Speciellt när man inte skrivit på ett tag för då blir det rätt jobbigt att börja igen. Typ man vet att man har massa saker man ska skriva om och aa det låter dumt men det kan göra att man väljer att inte blogga och skjuter fram det istället vilket inte är bra! 
Skärpning Maria !

Jag har haft mycket för mig så får ta lite i taget. Hade det toppen utomlands. Säkert 25-28 grader i solen och det var sol alla dagar utom 1 då åkte vi och shoppade ist. 
Hotellet var också fint men med super otrevlig personal. Vi gick ut och åt så gott som varje kväll också vilket jag älskar! Har massa matbilder jag ska publicera ;) 
Och jag hittade faktiskt bara två saker som fick följa med till Sverige. Knas!

Hotellet låg precis vid en strand så det var gott om surfare. Inge dumt för lilla mig. Hihi^^ 

Så det var verkligen en toppen semester fast jag saknade mina kompisar, katten och julmat! Haha. 

Kör ett inlägg imorn igen där jag skriver om vad jag gjort den senaste veckan. Ska nämligen käka nu. 
Puss

• mer bilder inom kort! 

Kommentarer
Postat av: Bella-Snart 2 barns mamma

Avis!!! :o

2014-01-05 @ 19:45:06
URL: http://isabellenojd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0