One Mississippi.





God natt!
Ja, jag har verkligen sämsta bloggtiderna! Och är verkligen inte bra på att blogga ofta :(
Dock får jag skylla på att jag inte har något liv för tillfället och får det inte åter förens på onsdag.
Jag är i tentadjungeln!! 
Hade juridiktentan i fredags och fick dagen efter direkt sätta igång och plugga till marknadsföringen som jag har tenta i på onsdag. #tråkigtliv 
Haha! 
Har däremot fått umgås en massa med Pernilla de senaste dagarna vilket varit skit kul för vi har alltid så himla kul ihop. Lika crazy båda två! Haha ;) 
Har gjort pluggandet så mycket roligare! 
Vi har gjort en massa planer för vad vi vill göra när vi får våra liv tillbaka, blir troligen en tur till bion för oss och se The Hobbit 2. Och jag som hatar spindlar!! Aja jag överlever... Nog..

Idag då? 
har haft det extra lyxigt då jag blev bjuden av min särbo (haha snart sambo ksk?? Lever hos Pernilla redan
Pad Thai vilket var riktigt gott! 
Nu ser ju bilderna ;) 


Men nu är det verkligen dags att sova!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0