Over the clouds and nearby the rainbow.

 
Hej!
Shit jag är helt stelfrusen. Har varit ute med Pernilla i snöstormen och det var allt annat än skönt väder men vi unnade oss en fika så det var helt klart värt att gå ut!
Annars då? Idag är det fredag vilket jag inte tror att någon har missat. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt och peppa inför imorgon. Jag sitter redan och lyssnar på härlig peppmusik. Typ som A*M*E - Heartless. Grymt bra musik för lilla mig! Ska verkligen njuta av lugnet i helgen för sen sätter en intensiv vecka igång. Dels i skolan men sen blir det dels Göteborg och Halmstad so busy busy!
 
Något jag faktiskt satt och tänkte på igår och som jag pratade med Pernilla om idag var faktiskt det här med att blogga. Jag som har bloggat på och av sen 2009 tror verkligen att om man hade för mycket fritid skulle kunna få reda på praktiskttaget allt om mig om man gick igenom mina blogginlägg. Kanske inte min största hemlighet men troligen vad jag gillar för mat, vad jag har för religionstro och vilken killsmak jag har. Rätt konstigt ändå. Dels att alla svaren finns där men också att jag har delat med mig av så mycket genom åren om vad jag tycker och känner. Samtidigt som jag tycker det är kul själv att se tillbaka och bara "Åh 2010 gillade jag den här färgen mest" eller "2011 var det värsta jag visste..". För sånt glömmer man. Och man ändrar ju sig hela tiden. Jag har ju definitivt inte samma smak med saker som jag hade 2009. Eller jag kommer nog alltid tycka Shia LeBouf är lite av en drömkille. Men Jag kanske inte baaaara kan tänka mig att vara tillsammans med en blond kille med blåägon som jag höll på stark när jag var 16.
 
Andra saker jag tänkt på idag är:
 
• Hur mycket ett första intryck verkligen betyder.
 
• Jag har världens finaste vänner. Det är sjukt. ♥
 
• Snapchat är sjukt roligt och beroendeframkallande!
 
 
Puss på er x
 
< Behöver jag säga att jag saknar solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0