Sound of music.



Godnatt kära bloggläsare!
Jag fortsätter 2013 dåliga vana och skriva sent men får väl ha som ett försenat nyårslöfte att bli bättre på det! #påhederochsamvete
Idag har jag inte gjort något nyttigt alls. 
Packat och gjort ärenden och lyssnat lite på handledningen till juridiken är väl en bra sammanfattning. 
Imorgon ska jag åka tillbaka till Varberg med Pernilla vilket ska bli både kul och skönt men samtidigt jobbigt för jag vet att jag måste plugga massor den närmsta tiden. Usch! Men snart är det över i alla fall. 

Kom till Uddevalla med 3 väskor och åker med 3 väskor iaf, så det känns ju skönt att man inte packat ner massa onödigt utan håller sig på ungefär samma nivå :). 

Det bästa med att åka tillbaka är:

Träffa kompisarna igen <3
• Få tillgång till alla saker man inte har här!!
• Komma tillbaka till min lägenhet.

Och det sämsta...:

• Sova i sämsta sängen. (Måste ha en ny!!)
• Laga mat själv ! (Vilken fasa!)
• Göra tentor
• kommer sakna sönder att inte ha en katt i min säng </3


Sussa sött hörrni,
STOR puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0