DON'T PLAY WITH FIRE AND ICE .



Att leka med elden, ja det lärde man ju sig tidigt att man inte skulle göra. Men ändå är det ofta där man befinner sig. Mitt emellan trygghet och fara

Och fan, den faran asså. 

Jag måste ändå säga att jag varit otroligt duktig på att kunna kontrollera mig själv genom hela mitt (hittills i alla fall) liv
Liksom verkligen bestämt när saker är okej och om det är bra eller dålig tajming. 
Men ibland smyger sig saker på en. 
Då har jag ingen kontroll alls. 
Och för mig är det fara
& just nu är det en stor fara påväg. 
Men jag vet att jag inte kan gömma mig, jag måste helt enkelt våga möta den men det är svårt
Men det är morgondagens problem. 
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0