HARD TO SAY GOODBYE.



Godnatt bloggen! 
Är helt slut efter den här dagen. Jobbade bara 11 - 18, men det var jobbigt ändå. Fick huvudvärk och började känna mig lite krasslig, IGEN! 
Håller alla tummar jag har för att det inte är en ny förkylning på gång... 

Pernilla kom även hem idag vilket kändes skönt! Blev lite skitsnack, vilket jag kände att jag behövde och saker börjar sakta men säkert falla på plats. 

Imorgon är jag ledig så jag ska bara slappa och ta det lugnt. Blir att packa inför miniresan också för imornkväll drar jag till Halmstad för att sedan på onsdag  åka vidare mot nya äventyr. Spännande :)

Åh föresten! Ska ÄNTLIGEN på julbord snart. Den 6:e december är det dags och va jag har längtat! Älskar mat och speciellt julmat. Tjockisen inom mig har längtat :') 

Men nu ska jag drömma söta drömmar och det hoppas jag ni med gör,

// Bild från förra årets julbord //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0