LET'S FIGHT, ROUND 1'





Tjena bloggis!
Vilken vecka och vilken helg! Blev ju förkyld i måndags så resten av veckan har jag varit hemma och tagit det lugnt och det har varit så himla skönt! 
Imorn ska jag däremot jobba igen. 
Känns både bra och lite jobbigt. 
Hoppas på att det är lite folk och att jag får va avlösare ^^, haha. 

Helgen var både lugn och fylld av folk! Blev en sväng till Oscars och lite häng med Paradise hotell deltagarna Paow och Smail. Alltid kul att se kändisar i verkligenheten. 
Mitt intryck av dom var väl inget speciellt, Smail var bra mkt kortare än jag trott eller så berodde det på att jag hade 15 cm höga klackar... 
Och Paow verkade väldigt snäll. 

Idag spenderar jag dagen i soffan, kollar lite serier och njuter av min sista ledighet. Så himla skönt att ha såna dagar också. 
Nu är jag däremot hungrig så ska laga lite mat, ha en fortsatt toppen dag X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0