MY SALVATION .

 


Vad hände med tiden?
Känns alltid som att det är kväll/ natt. 
Är så himla trött på mörker. 
Behöver värme och sol
Men mest av allt behöver jag åka härifrån..
 
Har ni också tänkt på hur man går in i olika stadier i livet? Liksom när jag var 17 älskade jag färgen lila och tyckte icke-existerande ögonbryn var snyggt. 
 
Nu älskar jag gult och älskar mina ögonbryn så som de ser ut nu. 
 
Men ett stadie i mitt liv som jag varit inne i, är det där jag exprementerat en massa. Vad tycker jag om, vad vill jag göra, vem tycker jag om och vad tycker jag inte om.
 
Just nu rensar jag ut. Vilket låter rätt brutalt och till viss del är det väl det. 
Men ibland måste man göra sig av med sånt som förstör, tar energi, sårar
 
Jag tror 2015 blir ett nytt stadie och jag längtar dit. 
 
Men nu ska jag sova, fick inte så mycket sömn inatt, X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0