SECRETS IN THE NIGHT.



Hej bloggis,
Vad ska jag säga? Är förkyld igen! 3:e gången den här hösten! Vad händer?! Blir så jäkla irriterad för har verkligen inte tiden att vara det... 
Idag har jag därför bara legat hemma i soffan och kikat film, serier och läst ut en bok jag fick i födelsedagspresent. Jag har en stark känsla av att morgondagen blir likadan..
Precis innan läggdags kollade jag på en gammal favoritfilm jag hade som barn, nämligen "den lilla prinsessan". 
Det är den och "Micke & Molle" som kan få mig att gråta. Ska kika på Micke & Molle imorn faktiskt. 
Har näsdukarna redo! 

Vet att jag nämnt det tidigare men jag gråter som sagt inte så lätt till film, tycker inte Titanic, dagboken och alla de här tjejfilmerna är så himla ledsamma. Mer förutsägbara och rätt långdragna.. Men sen är jag ju en konstig tjej också, haha. 

Känns på något sätt skumt att bara ligga hemma och inte göra något, samtidigt som det är så himla skönt eftersom jag behöver det. Men man får också mycket tid över till att tänka och idag insåg jag hur jäkla förvirrad jag är över en del känslor, tankar och annan skit som jag håller på och handskas med. 
Men nu är det färdigtänkt i alla fall och dags för sängen. X

//gammal bild. För allmänhetens bästa tar jag inga nya bilder för tillfället //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0