TIL' THE END OF TIME .

 
 Hej fina bloggläsare!

Idag fick jag äntligen svaret på något jag varit orolig för i en veckas tid. Nämligen att min katt inte blivit blind på ena ögat utan att det är en infektion som kommer att gå över! Ni fattar inte hur skönt det kändes att få veta det.
Jag har verkligen gått och föreställt mig det värsta och jag har inte vetat hur jag ska orka leva vidare utan honom. Men nu behöver jag som tur är inte oroa mig för det! Älskade Platon
 
Annars då?
Har ett litet uppehåll från skolan just nu, vilket känns himla skönt! Men ska jobba istället så ledig är jag inte.
Men det ska bli rätt skönt att jobba imorgon, även om det är fredag, vilket betyder mycket folk på Gekås.
 
Men nu ska jag snart gå och lägga mig, är helt slut efter att ha städat + tvättat hela dagen. En rätt tråkig men produktiv dag. Och jag är rätt säker på att jag kommer drömma om hårfärger. Impulsiva jag har såklart redan tröttnat på mitt röda hår... hihi.
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0