TREAT ME LIKE A LADY .











Tjenixen lilla blogg,
Nu är jag påväg hem från Malmö. Det blev ett kort men roligt besök.
Blev lite shopping, SÅKLART! Det är ju ändå mig vi snackar om ;) och massor av god mat
Blev ju plankstek och glass i tisdags när jag åkte ner till Halmstad och oxfilé i Malmö. Matkoma är bara förnamnet! 

Det var i alla fall väldigt kul att besöka Malmö igen. Kom inte ihåg ett smack från den staden så Jossis och jag sprang runt och turistade oss lite, typ
•Turning Torso, CHECK

Annars då? Vi hitta en fin park och 3 shoppingcentrum, ingen match för  mitt shoppinglokalsinne liksom, höhö! 

Nu sitter vi dock på tåget hem och det ska bli liiiite skönt att komma hem. 
Har blivit så himla hemmakär..

Men nu ska jag fortsätta lyssna på ny musik i min mobil, 
Typ : 
Meghan Trainor - Dear future husband
Klockren
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0