WHAT I LOVE ABOUT ME, 4'

Ja... Rubriken avslöjar väl vad det här inlägget, såhär mitt i natten, kommer att handla om. JO! nämligen lilla jag. 

Jag låg och skulle sova och började tänka på vad jag verkligen ogillade med mig själv, liksom att jag kan va rätt envis, för självständig (på både gott och ont!) och att jag har en tendens att överanslysera.. Så jag beslöt mig för att skriva en lista, JA jag älskar att skriva listor, med vilka saker jag älskar med mig själv. för det är super viktigt att komma ihåg att man har fina egenskaper med! X
 
1' vad jag älskar mest med mig själv är att jag har humor! Jag älskar att skratta och bjuder gärna på mig själv ! 
Min mobil är full av skämtbilder och eh.. Mindre vackra bilder på mig själv




2' Jag ÄLSKAR mat! Jag älskar att jag älskar mat! Mat är det bästa jag vet :))
Mobilen är full av matbilder, SÅKLART









3' Att jag är så stark i mig själv. Att jag inte låter andras åsikter påverka mig. Typ som att jag inte borde dricka fanta så mycket.. 
4' Att jag skriver dagbok. Bloggen är min ena dagbok men jag har alltid en som jag skriver i för hand och nu flera år senare är det så himla ovärderligt! OCH PINSAMT! Hahaha 
Några gamla dagböcker...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0