YOU FOOLED ME .

 
 
 
 
Tjena bloggis!

Blir ett kort blogginlägg för snart ska jag springa mot tåget. Ska ner till Halmstad och träffa mina hjärtan innan det blir att fortsätta ner mot Malmö. Har inte varit i den staden sen jag var 11- 12, kanske? Ska bli jäkligt kul och äntligen ska jag få köpa min mascara! Har levt utan den för länge :( Haha. Men ikväll ska jag bara mysa med fina vänner och äta god mat. Blir att lyxa till det lite nu när lönen äntligen finns på kontot!
 
Annars då?
Nää inget direkt, eller JOO! Solen var äntligen framme idag. Vilken total lycka att vakna upp till solsken och en klarblå himmel. Allt som fattades var de där extra 20 graderna så hade dagen varit toppen. Åh och så lite glass också. Allt blir toppen med glass :)
 
Men nu måste jag sluta, ska packa klart väskan och sen drar jag! 
X
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0