I am the ocean, I am the sea, show me your galaxy.



Jag kan hantera mycket. Jag har hanterat mycket. Och jag har lärt mig den hårda vägen att vissa saker kan man helt enkelt inte påverka. Och just nu är jag inne i en period då jag inte vet mycket. Vad jag har allt och vad jag till viss del vill. Något som jag har funderar på i flera månader... 
Och det går ändå att hantera. Men det som inte går att påverka, det är jobbigt. 
Dom där smällarna som bara kommer från oväntade håll, från håll man trodde var fastställt, lätta och från människor man trodde man visste vart man hade. 
Ikväll är det jobbigt och det känns tungt, men sånt är väl livet. Och även om jag inte önskar mig gröna skogar och rosa moln, så önska jag att vissa saker kunde förbli lätta. 
 
But you can't have a rainbow without a little rain, i guess. 
Nej usch vilket inlägg. Sorry sorry. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0