I WILL ALWAYS LOVE YOU.



Natt igen. 
Det är något speciellt med den. Jag har alltid älskat mörkret. Jag har aldrig varit rädd för vad som gömmer sig i det. 
Inatt kollar jag på film, tog en från min favorit genre, katastroffilmer och då Deep impact. Sen tänker jag på en knasig dröm jag hade inatt. Vad betyder drömmar? Vissa drömmar kan verkligen vara levande och dom drömmarna, ja ibland undrar man. Man kanske skulle ha utbildat sig till drömtydare? Haha nää men det är kul med drömmar. 

Några drömmar jag har just nu är:

• Att flytta utomlands 

• Jobba med mode

• Bli kär

Men nu ska jag sova! Ska försöka vara duktig och plugga mycket imorn. 
Sov så söt fina läsare. 
X

// Bild från finsittningen. Älskar min klänning //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0