Oh honey, we where never that wild.



Nattinatt. 
Ibland känns det som att hela mitt liv cirkulerar kring nätter. Jag pluggar, festar, äter, kikar film osv. På nätterna
Medans dagarna bara försvinner till massa annat. Wellwell

Åh hörrni, jag har en orolig känsla i kroppen. Jag vet inte om det är den där jäkla förkylningen som håller på eller om det är nåt annat. Men nåt känns knas.
Vi får se efter nästa vecka. 
Då hoppas jag oron är borta för då är det dags för nollningen!! Det ska bli jäkligt roligt och spännande och se hur galet det kan bli :) kläderna är iaf fixade och jag är fett nöjd med resultatet och på fredag får vi veta vilka som är våra nollor! Vad vi har väntat :D

Även klänningen jag ska ha på sittningen är klar, can't wait to show you!! 
Men nu måste jag sova, 
Dags att jobba imorn igen. 
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0