YOU WILL NEVER BE MY THUNDER.

Hej!

Här är videon får årets teman till nollningen. Fan va grym den är och jag är fett nöjd med våran. Jag, Pernilla, Pontus, Joakim, Rasmus och Christoffer gick ihop och gjorde en film ihop som ni ser om ni trycker på play. Kika kika kika!
 
Just nu har jag varit hemma en timme från jobbet, fick så himla gulligt nog skjuts hem idag av Alexsandra så kom hem lite efter nio istället för tio. Idag är det fredag och för många betyder det helg och fest men för mig betyder det tidig kväll för imorn är det jobb igen, börjar 10 så känner inte för att gå och lägga mig sent. 
Blir nog lite roligare imorn :)
 
Annars då?
Längtar hem. Vill pussa på min prins som inte mått kanske på topp den senaste tiden och jag vill andas hemma luft. Vilket är så komiskt eftersom jag flydde Uddevalla så fort jag tog studenten. Men nu känns hemma rätt fint faktiskt. All roads lead home..

Något annat rätt kul jag märkte idag var hur jäkla många mascarar jag har liggandes!
Sen jag flyttade till den här lägenheten i juni har jag nog köpt 5 och sen början av året 15 kanske? I ärlighetens namn så är de flesta felköp och inte funkat alls för mina ögonfransar så jag har vart tvungen att köpa en ny. Men det är många och sådär jätte mycket använder jag inte mascara ens! Snacka om i-landsproblem och tjejproblem. Men nu är det verkligen dags att sova. Kika på videon, den var grym!! :D
X
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0