ALEXANDRIA .

 
Godnatt,
jag ska snart krypa ner i sängen men innan dess ville jag uppdatera bloggen lite.
Vet inte vad som händer med tiden men jäklar va fort den går! Är ju redan den 7:e januari.
En vecka har redan gått på det nya året och ja, det kommer ju inte precis gå långsammare. Men jag har bestämt mig för att ta vara på tiden. Inte slösa bort den på onödiga saker som jag gjorde 2014...

& för första gången på, vad som känns som ett bra tag, så mår jag bra. Riktigt bra bloggen. Jag är glad, bubblig och faktiskt nästintill lycklig och jag hoppas att jag känner såhär i åtminstånde 358 dagar till :)
 
Imorn ska jag faktiskt göra lite saker som gör att jag känner mig ännu gladare.
Berättar mer om det imorn, vill inte jinxa det. Haha!
Sen hoppas jag även att jag får mina skor imorn. Känns som jag beställde dom för en evighet sen men bara för det har varit massa klämdagar så har jag inte fått dom menmen, håller tummarna för att de kommer imorn :)
Nu däremot, sängen! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0