COLD HANDS, WARM HEARTS.

 
Hej bloggen!

Det är en trött och rätt nöjd tjej som skriver till er. Varför? För jag har faktiskt börjat träna! Peppar, peppar.
Så just nu är jag helt slut efter mitt första träningspass. Men jag hoppas att jag vaknar till liv snart igen för jag vill ut och promenera lite senare. Tog en lång promenad igår och var hemma vid 23-tiden och det är verkligen så himla härligt att va ute sent och bara gå och lyssna på musik. Älskar det.
 
Annars då?
Har städat mest hela dagen så nu är min lägenhet äntligen beboelig igen. Imorn däremot ska jag börja tentaplugga till tentan jag har inom en alldeles för snar framtid. Och förhoppningsvis blir det mer träning, eller det SKA bli mer träning.
 
Nu däremot tänkte jag käka lite kvällsmat och sen blir det en promenix.
puss på er X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0