I DON'T WANNA PLAY THIS GAME NOMORE'

 
Hej!

Jaa herregud va jag har haft fullt upp den här Julen och under nyår
bloggen har dessvärre fått lida lite. Men nu är jag tillbaka.
Finns mycket att berätta, men just nu känner jag inte för att sitta och redogöra för allt. Men i stora drag hade jag en mysig Jul med släkt och familj. Fick min älskade Kånkis så nu reser jag i stil, haha!
& Nyår firade jag i Göteborg med fina Linn och det var super mysigt med mycket mat och bästa sällskapet♥
 
Idag åkte jag hem till Varberg och ska stanna här ett litet tag. När jag var hemma bokades även en liten resa.
I maj blir det en liten helg i Malmö, blir både shopping och Opera, äntligen ska jag få min Aida och NÄÄ jag är inte 60+, jag råkar bara gilla att gå på opera :)
 
Ikväll så tar jag det lugnt och ägnar mig åt lite shopping.
Just nu är 2 par skor påväg hem till mig. Bland annat godingarna på bilden.
Dör så snygga och perfekta till solbruna ben, mumma !
 
Men nu ska jag nog somna framför en film,
puss på er X
 

// Bildbomb från Jul och Nyår kommer i nästa inlägg //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0