HEROES & SONGS .

 
Godnatt bloggen.
Nu får den här dagen vara slut. Lika bra att få tentan som kommer imorgon avklarad.
Samtidigt som jag längtar till sängen så är jag också lite nervös. Den senaste tiden har jag drömt varje natt.
Inga hela drömmar med logiska samband utan konstiga korta snuttar som alla troligen påverkas av något i mitt undermedvetna. Men jag tycker det är läskigt för jag mår inte bra i drömmarna... Men vi får se om inatt blir bättre.
 
Annars då?
Jag var ju en sväng i London. Super nice med mycket shopping, eller mjaa lagom ;)
Tänker att jag ska visa bild på allt jag köpt men har verkligen inte hunnit.
Började jobba igen i fredags. Så nu kommer ni kunna hitta mig på Gekås igen.
 
Men imorgon efter tentan har jag några dagar ledigt så då ska jag fota det mesta. Vissa saker är presenter så det får va hemligt ett litet tag till :)
 
Sen har jag fått ett nytt beroende, jag har börjat kolla på serien Criminal Minds från början. Är just nu på säsong 2 och aa det är riktigt bra. Har ju sett en del avsnitt på tv men nu kör jag lite av ett maraton, kanske inte det bästa när man har tentaperiod menmen. Men jäklar va man blir mörkrädd av den serien. Man tappar ju helt förtroendet för människor! Hehe nää inte riktigt men man blir berörd.
 
Just nu känner jag att jag blir berörd av rätt mycket saker.Texter, låtar, väder, känslor, människor och tankar.
Rätt så mycket saker känns som en dimma. En tjock dimma men vafan, tomorrow is a new day...
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0