L O N D O N '



Hej bloggen!
Här inne ekar det tomt men allt har sin förklaring, plugg!!
Har kört stenhårt den sista tiden vilket gett resultat och jag klarade min tenta jag gjorde den 25:e, vilket var en klar bonus till det faktum att jag reste till London idag! 
Åh va jag älskar denna stad. Inser att det var över ett år sen jag var här sist så en tur hit var verkligen på sin plats! :)

Åkte vid 10-tiden och strosade runt på Oxford street vid 14-tiden. Fick shoppat lite småsaker på primark men anar att det blir betydligt mer imorgon. 

Har lyckats glömma att fota så får bjuda på fler bilder imorgon istället.
Här är i alla fall en bild på maten. Haha!
Fler kommer som sagt. 
Men nu ska jag försöka sova. 
Helt slut efter den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0