WAKE UP .



Hej bloggen! 

Vet ni vad jag insåg idag? 
Att jag har världens bästa vänner!! 
Japp så är det. Jag vet inte hur jag har lyckats men jag har verkligen hittat människor som alltid finns där för mig och hjälper mig när jag behöver det. 
Även fast jag är jobbig och inte riktigt verkar vettig i huvet längre. Haha! 

Så ikväll kommer jag gå och lägga mig, fylld av tacksamhet. Kärlek till er brudar. 

Och påtal om ingenting,
Har tänkt att jag ska starta ett helt nytt kapitel i mitt liv. Jag vet det låter as kliché, men det är som det är! 

Hur jag tänker gå tillväga? 
Jag tänker bryta gamla mönster och det börjar med:
• En storstädning av min lägenhet.
• gå upp tidigare, klockan står på 8!!
• gå och lägga mig tidigare, typ 23..
• börja pussla. Jag älskar pussel!!

Mer vet jag inte, eller joo!! Ny frisyr men det kommer senare :)

Nu ska jag sova. 
Sussa sött finisar!! 
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0