2 1 . S E P T E M B E R . 2 0 1 5 .



Idag kära bloggen så var det tungt att gå upp när klockan ringde. 
Men det blir väl så när man går och lägger sig alldeles för sent... 

Idag var det projektarbete och föreläsning på schemat. Projektarbetet gick bra och det känns skönt att vi kommer framåt. Föreläsningen däremot, intressant men guu, var så trött att jag höll på att somna flera gånger! 
Sen att vi bara var 6 stycken där var ju också rätt komiskt. 

Just nu har jag precis käkat lite mat och snart tänkte jag gå och handla lite mat. Ja lite vardagssysslor såhär på måndagen helt enkelt.

Imorgon är det projektarbete och föreläsning igen. Sen ska jag ut och käka med Lizzie. Mys! 

Hoppas att er dag har varit och fortsätter vara toppen. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0