CURLY HAIR, I DON'T CARE.

 
 
 
Hej bloggen!
Kommer ni ihåg mig? haha. Ja fy va länge sen det var!
Det har hänt så himla mycket och jag vet knappt vart jag ska börja.
Först och främst JAG HAR TAGIT KÖRKORT.
Det är så himla sjukt- fantastiskt-läskigt-grymt-skitläskigt och jaa massa annat på samma gång.
Men jag gjorde det och jag är så himla stolt över mig själv.
Tänkte köra hela berättelsen om körkortet i ett annat inägg, finns rätt mycket att säga nämligen.
Så stay tooooned! :)
 
Annars då?
Jag har flyttat, börjat plugga - IGEN! Fått en helt egen lägenhet.
Så nu bor jag i Borås, har börjat plugga till webbredaktör och trivs rätt bra med livet just nu.
Det är mycket att ta in och oj va ringrostig jag är med hela gå och ha riktiga föreläsningar osv.
Men det är nyttigt och kul. Sen har en annan sak också hänt, men med risk för att folk suckar högt nu, så berättar jag mer om det när jag vet mer om det. Allt är väldigt oklart just nu...
Men hörrni,
jag har saknat er och jag ska bli bättre med att skriva.
Inspirationen är liksom tillbaka så detta kan inte gå fel! haha.
Men nu ska jag kika på en film och sen somna gott i min varma säng.
Puss på er!
X
 
Har självklart beställt hem 2 par skor. Har inte så många hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0