F J Ä L L R Ä V E N .




Hej bloggen ! 
Just nu sitter jag på bussen mot Göteborg. Kommer väl vara hemma i Uddevalla runt 16-tiden. Tills dess tänkte jag försöka plugga lite. Är nästan klar med min del i projektarbetet men den ska ju kollas över och lite så också. Men det känns skönt att den flutit på bra :)

Jag tycker det är rätt mysigt att åka buss. Bussen till Göteborg från Borås är ju en dubbeldäckare också med internet och eluttag. Riktigt nice alltså! 

Just nu sitter jag och lyssnar på lite ny musik. Har en känsla av att jag kommer ha lyssnat sönder dom tills imorn, haha. 
Bästa låtarna just nu för mig är: 

3LOGY- The banjo, Cruise control

Seinabo Sey - Hard time, Kretsen remix

Syn Cole - it's you, Broiler remix 

Så lyssna på dom om ni inte hört låtarna innan :) 

Idag föresten fick jag mina nya skor. Min present till mig själv efter att ha fått mitt körkort. Tycker det är så sjukt snyggt med svarta skor men börjat falla mer och mer för vita. 
X

Kommentarer
Postat av: MILINA

Så fina! :)

2015-09-23 @ 13:45:22
URL: http://milina.se
Postat av: norrbotten emmis

så snygga skooor =)

2015-09-23 @ 13:50:49
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0