O C T O B E R , W I N D S .



Hej bloggen, 
Eller godmorgon kanske man ska skriva.  Idag har jag en rätt fullproppad dag framför mig. 
Ska snart iväg till skolan och ha grupparbete vid 09.00. Sen vid 13-tiden ska jag hoppa på bussen till Göteborg för att åka vidare till Uddevalla
Kommer va hemma en snabbis bara, men det ska bli mysigt att få komma hem och pussa på min prins.

Annars då? 
Känner mig rätt urladdad och oengagerad just nu. Troligen för jag haft en intensiv period den senaste månaden och nu kommer all trötthet ikapp en. Well well..

Igår däremot hade jag en riktigt bra dag. Började med projektarbete för att sedan sticka och käka en super god buffé med Lizzie
Efter det stack jag och Linn till BK och käkade lite till. Mat är gott! Haha :)

Men nu ska jag sticka iväg till skolan! 
Ha en toppen dag finisar. X

// Dagar som denna saknar jag Cypern och bästis //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0