. LAUGH . LOVE .


Hej, 
Hoppas allt är bra med er. Jag är först och främst väldigt trött, haha. Sov ändå alla timmar jag skulle men ändå är kroppen inte nöjd. Annars är det rätt bra ändå. Känner att jag fortfarande har saker jag måste ta itur med för att bli helt nöjd, typ som boka konsultation inför operation...

Men mer om det senare.. 

Igår hade jag en riktigt mysig dag. Käkade glass i solen med Hjördis och sen på kvällen blev det vinkväll med Jennie, Lovisa och Hjördis. Mycket skratt och massa spännande ämnen. Klockren kväll helt enkelt! 

Idag ska jag jobba hela dagen. Rätt skönt ändå. Även om jag skulle behöva plugga lite. Tänkte unna mig en god middag efteråt. 
Men nu måste jag käka frukost och göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0