- . WHY . WORRY . -


Godmorgon, 
Asså jag kan nog inte säga det nog men åh va jag saknar sommaren! Kan vi inte få lite värme snart eller i alla fall lite vår?
Vaknade upp och kände ett sånt himla sug efter att springa runt i ett par av mina klackar. Svårt att tänka sig nu när vädret är som det är. Menmen!  
Håller på att göra mig iordning för att gå till skolan och efter det ska jag plugga
Rätt basic dag, men dagen innan löning är man inte för kaxig ;) 

Några saker jag tänk köpa denna månaden är:
GHD plattång
• ett par nya skor 
• två tavlor
• tv-bänk 

Men ska även försöka spara pengar inför London. Ska bli så kul att få åka bort och shoppa! Hoppas på varmt väder så man kan klä sig lite tunnare. 
Nu däremot ska jag skynda mig till skolan så jag inte kommer försent till föreläsningen
X

//alla skor fick inte plats på hyllorna...//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0