2 0 1 6 : 0 2 : 2 5



Hej bloggen, 
Tänkte bara kika in och säga hej. Har typ precis kommit hem från skolan och verkstan. Min bil har varit inne för att bli lite fixad och jäklar va jag har saknat honom nu när han varit borta :(
Nu vill jag typ inte lämna honom igen! Haha. 
Ska snart springa iväg och arbeta. Kör ett kort arbetspass idag vilket är tur då jag egentligen skulle behöva sitta och plugga. Men ska bli kul och jobba lite, var några dagar sen nu. :)

Annars då? 
Börjar bli sugen på en förändring nu. Sitter och kollar på gamla bilder och börjar fundera på om jag skulle fixa en ny hårfärg igen. 
Hittills har jag haft:
• brunt hår
• rött hår
• svart hår
• ljus ombre ( se bilden)
• mörk ombre 

Ska se om jag hittar nån snygg färg. 
Men nu ska jag ta en powernap innan jobbet. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0