STEP . ACROSS . THE . LINE .



Godmorgon!
Asså tänk att vakna upp till denna man. Jag hade varit överlycklig. Finns nog ingen som slår Shia Labeouf (för mig 😉)
Well well...

Idag ska jag vara riktigt duktig och plugga. Har en inlämningsuppgift som ska in på fredag så tänkte göra klart den idag så man kan ta det lugnt och fokusera på att jobba och annat kul resten av veckan.

Vaknade föresten upp med världens sug efter att resa. Ni vet den där känslan av att man är rastlös och bara vill uppleva något annat. Liksom andas annan luft, äta annan mat, se andra saker. 
Jag ska utomlands i slutet på mars. Det blir en weekend till London, får försöka hålla mig tills dess!

Nu ska jag däremot käka lite frukost och ta tag i dagen. Carpe diem osv
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0