B . I . L . E . N : S . T . I . G .

Åh jag hatar verkligen den nya uppdateringen på blogg.se appen.

Mycket mer komplicerad och nä, mindre bra helt enkelt.
Påtal om något helt annat..
Det känns som min bil är min lilla bebis eller nåt. Jag skämmer typ bort den, tar hand om den och pratar med den, haha! Förra veckan fick han nya däck, denna veckan ska han få en ny glödlampa och i förrgår fick han en storstädning. Det är kärlek det.

Efter Stigs lilla tripp till verkstan ska vi ut på äventyr igen. Vi ska hem till bästa Pernilla för lite efterlängtat bästis-häng!!
Om det bara kunde varit fint väder också :/

Annars då?
Känner att livet flyter på. Njuter av ledigheten till tusen och längtar samtidigt till hösten.
Känner mig lite lost just nu. Det är mycket tankar i huvudet, vad som känns rätt, vad jag vill, vart jag vill ta vägen och om jag vill göra samma misstag igen..
Känns som allt kommer klarna snart. Det är viktigt att komma ihåg att det är okej att vara lost ibland.

Nu ska jag kolla klart på pirates of the caribbean och packa det sista. Ska upp tidigt imorn nämligen :)
Hoppas er kväll är toppen,
Allt det bästa förtjänar ni, glöm aldrig det!
X

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0