T H E . N E X T . S T E P .

 
Hejhej, asså jag måste bara berätta något rätt stort för mig. Jag är ju inte mycket för att binda mig och va fast liksom. Men vissa saker har jag ändå tagit steget och bundit mig till. Typ mitt mobilabonnemang, mitt ansvar för mina "dyrare" ägodelar typ min cykel: Sixten och självklart bilen Stig♥
 
Nu har jag bestämt mig för att ta ett stort steg med Stig, vilket även gjort att jag blivit lite mer vuxen då jag skaffat ett Circle K- kort. Alltså ett kort för tankning m.m.
Detta är ett stort steg för mig men det känns bra. Haha nu tycker ni säkert jag är helt knasig. Men jag får verkligen panik av att vara fast med något (eller någon).
Men detta känns som sagt bra och det är gött att samla lite vuxenpoäng också ;)
 
Well well, idag har jag även ÄNTLIGEN fått gå och höra Åke prata om sin utställning "Utsatt" här på Kulturhuset i Borås. Ville egentligen gå förra veckan men var bortrest så det var lite svårt, men idag hann jag med utställningen efter jobbet vilket var tur då den försvinner imorgon. Önska alla kunde gå och titta på den och lyssna på Åke.
Det är verkligen gripande och en riktig ögonöppnare. Riktigt glad och tacksam över att jag fick komma och kolla :)
 
Imorgon arbetar jag kvällspass så jag ska försöka hinna med massa ärenden och sånt innan jobbet. Ska bli riktigt skönt med sovmorgon imorgon. Har vaknat tidigt i 4 dagars tid nu så sovmorgon kommer bli riktigt nice.
 
Nu ska jag slökolla lite på tv innan jag går och lägger mig.
Föresten! Imorgon kommer nästa subject- inlägg så håll lite utkik ;)
 
//Bild från myskvällen igår med Ida //
 
X
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0