7 . Q U E S T I O N S . F R O M . T H E . F U T U R E .


Åh, jag dör va söta alla ni som besöker min blogg är. Speciellt ni som kikar in varje dag fast jag inte skrivit något nytt men även ni som tittade in både iförrgår och igår. Vart nästan besöksrekord faktiskt.
Riktigt kul att skriva inlägg som ni verkar ha uppskattats! ♥

Nu tänker jag börja med något ny-gammalt. Tänker skriva lite djupare inlägg med jämna mellanrum. Alla kommer bygga på olika ämnen. Jag hoppas att ni uppskattar detta, jag känner att det blir ett bra komplement till mina annars rätt alldagliga inlägg.
 
Ämnena inläggen kommer att beröra är:
 
Kärlek
◊ Drömmar
◊ Det värsta jag varit med om
Framtiden
◊ Rädslor
◊ Något jag är riktigt stolt över
Tro


Hoppas att dessa ämnen kommer va kul och intressanta att läsa, första inlägget kommer ut redan imorn så håll utkik! :)

Påtal om något helt annat, nu är jag ÄNTLIGEN godkänd i alla kurserna jag läst (hade en komplettering). Vilket betyder att jag är 100% klar med första året på mitt program. 
Så himla kul!! Är så himla stolt över mig själv. Blir att fira extra mycket på midsommar i helgen. 

Nu ska jag däremot gå och lägga mig. Ska upp och jobba 06.45 imorn. 
X

// ska lätt fira med glass i helgen :) //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0