A T . T H E . R A I N B O W S . E N D .

Hej bloggen!
Hoppas allt är bra med er, själv känner jag att jag är riktigt glad faktiskt. Det är en söt blandning mellan mycket jobb, fina människor och att njuta av ledigheten från skolan.

Midsommar var riktigt nice. Så himla kul att träffa Pernilla igen, blir alltid lika glad när jag får umgås med henne och maten var super god! Typisk midsommar-mat på dagen och grillning med trevligt sällskap på kvällen.
Vart även en tripp hem till föräldrarna och min älskling för ännu mer mat och mys.
Denna veckan är det mycket jobb på schemat, kör jobb 6 av 7 dagar men har hunnit med pinchos i måndags och ska på lite biomys i Varberg imorgon.
Nästa vecka åker jag även upp till Pernilla igen för ännu mer mys. Längtar!!

Nu är även hotellet bokat för Norrköping. 22-24 juli drar jag och Mathilda iväg för lite skönt häng i bästa staden. Åh vill åka nu!!

Bra tider kommer.
Nu ska jag snart gå och lägga mig börjar 8 imorgon.
Ha en fin kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0