HIT . AND . RUN


Sommar bloggen! SOMMAR. Visst just nu suger vädret men känslan av sommar och ledighet. Gud jag älskar den känslan. 
På många sätt känns det som den här sommaren kommer gå super fort. Har planer mer eller mindre hela tiden + rätt mycket jobb på det. 
Samtidigt känns det som den kommer gå sjukt långsamt vilket är lite jobbigt också då jag vill se vad som händer till hösten. Har lite saker som kanske händer då. Vi får se.. 

Planerna för sommaren
• Hälsa på Pernilla x2!! 
• Åka till Barcelona (längtar!!)
• Åka hem till min prins en sväng <3
• Jobba rumpan av mig. 
• träffa massa fina vänner
• njuta av friheten till tusen!

Ja det var några av planerna i alla fall. 

Denna första veckan på sommaren har gått åt mest till att jobba. Kör mitt 6:e arbetspass denna veckan imorgon, men har även hunnit med att träffa fina vänner och haft glassdejt i Varberg idag. Älskar spontaniteten sommaren ger! 

Nu däremot ska jag snart sova, men först 1 avsnitt till av Kyle XY. Älskade den serien när jag var liten, den är fortfarande bra faktiskt :) 

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0