I . DIDN'T . NEED . SOMEONE . TO . SAVE . ME .



Dust - CLMD, perfektion✨

Lyssna, lyssna, lyssna. 
Åh hörrni. Dagarna bara försvinner. Känns som jag alltid sitter och skriver min dagbok (vilket jag börjat göra varje kväll nu, vart lite dålig på det, det senaste). 

Hade ni också att dagbok var lite tabu när ni var små? Typ att det var töntigt och ingen vågade säga att det skrev en? Jag minns att det var så på min skola. Men jag skrev ändå och HA! Nu ångrar sig alla att de inte skrev för det är så kul att läsa vad typ 15åriga jag kände, tyckte och vem man var kär i den veckan liksom. 

Den här veckan har jag faktiskt lyckats kombinera vänner, jobb och det där emellan rätt bra. Förra veckan var rätt brutal men denna veckan känns bra. 
Men åh längtar sönder tills nästa. Då får jag träffa alla mina favoriter och det är midsommar och lön, haha ;). 

Just nu känner jag mig rätt lycklig faktiskt. Var ett tag sen jag kände så. Det känns som det kommer bli en riktigt bra sommar och den har startat rätt spännande så jag är spänd. 

Just nu längtar jag till:
• Midsommar, kommer bli såå kul!
• Roadtrip till Norrköping, Kålis :))
• Barcelona

Imorgon ska jag ta dagen som den kommer men ska göra om min lägenhet lite grann har jag tänkt. Så funderar på att åka en sväng till Ikea och kika.
 Vi får se! 

Nu ska jag fortsätta läsa Hemligheters börda. Det är kära Åke på jobbet som skrivit denna gripande och beroendeframkallande bok. 
Vill ni läsa något verkligt och som lämnar avtryck så tycker jag att ni ska läsa denna bok. 
Bara gör det .

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0