sing . me . to . sleep .




l ö r d a g . Oooch jag är sjukt trött! Har sovit tre timmar nu och det gjorde nog bara hela tröttheten värre, haha. Att gå och lägga sig försent och gå upp tidigt är ingen bra plan. Men yolo osv.

Förutom sömn har jag faktiskt vart och jobbat. Är ledig imorn så ska äntligen få gjort massa tråkiga saker som tvätta, städa och tanka! Lille Stig och jag ska ut på äventyr nästa vecka så behöver honom tankad :)

Föresten, trots rätt tråkigt väder så är verkligen den här sommaren toppen. Trots att det bara gått typ 2 veckor ;)

Har hunnit med att träffa så många fina människor och fått skratta, gråta och njuta. Som balsam för själen! 

Ser verkligen fram emot resten av sommaren, med lite finare väder kanske ? 
Nu ska jag ta tag i lite saker här hemma. 
Ha det bäst
X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0