G r i l l . S p y a . S k r a t t

 

Hej bloggis!

Jag hoppas att ni mår riktigt bra. Jag själv mår faktiskt hur bra som helst. Känns så himla skönt. Vet inte hur länge det håller i sig men jag njuter så länge det varar. 
 
Idag har jag gjort massa ärenden, sen kom Jennie till mig vid 14-tiden och så satte vi ihop grillen vi köpt för vår lilla grillkväll. 
Blev ett härligt tjejgäng som grillade. Precis vad jag behövde och så satt vi och käkade och skrattade. Så klockrent och så mysigt!
Samtalen pendlade mellan sjuka planer och skrattattacker. J Ä K L A R va fina vänner jag har. Så mycket kärlek till er. Hela den här veckan präglas av att träffa de människors som betyder mest, med undantag från vissa. Önska jag kunde träffa allihop men det kommer ju en vecka till ;) 
 
Nu ska jag snart sova. Skola imorgon och sen jobbar jag till 23.10. Men sen bär det av! Hela helgen kommer flyga förbi och jag längtar så mycket :) 
 
Bjuder på en liten bildbomb innan jag drar. 
Puss på er!  
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0