- 2 0 - 0 8 - 2 0 1 7 -

 
 
 
Godnatt!
Skriver ett sent inlägg idag. Har haft fullt upp med jobb 07.00-15.00 och sedan hem och slänga i mig lite mat + sova för att sedan sticka iväg och träna med Therése och sen köra till den gamla lägenheten och städa ur den. Började med städningen idag men kommer göra klart det imorgon. Ska bli så skönt att lämna över den och aldrig behöva vara där igen, hallelulja typ. 
Trivs verkligen hur bra som helst i min nya lägenhet, varje dag känns så himla lyxig att få vara där och igår (lördag) kom mamma och pappa på besök och hjälpte mig med tavlor och hyllor så nu känns det ännu mer som hemma. 
Satte faktiskt bara upp en skohylla så nu är det verkligen favoriterna som står uppe, haha. 
Bara att ha egen tvättmaskin och torktumlare är ju drömmen!! 
 
Skrev senast 12/8 (känns som så länge sen) och då var Jennie och jag påväg hem från Stockholm och nu åker jag snart till Rhodos. Ska bli skönt med sol, bad och komma bort. Något jag heller inte insett är att jag idag gick på SEMESTER! 9 sköna dagar har jag framför mig nu :)). 
 
Något som är mindre kul är att skolan börjar snart. Känner mig så otaggad på studier men bättre sätta igång och bli klar egentligen. Snart kommer Pernilla till Borås också så lite längtar jag allt till hösten. 
 
Efter mina föräldrar åkt i lördags så stack jag och Linn till Göteborg och kikade lite. Var en del som hände, matmarknad osv. Vi käkade även lite vilket var super mysigt! Vi passade även på att gå in i trädgårdsföreningen och kika på alla växter och blommor. Väldigt fint!
 
Nu däremot ska jag sova. Ska försöka uppdatera lite mer, speciellt när jag är på Rhodos men vi får se hur det är med internet och så, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0