- S t o c k h o l m -

Hej finisar!

Just nu sitter jag på tåget hem från Stockholm. Vart dålig uppdatering under den här vistelsen. Inte tog jag särskilt mycket bilder heller. 
Jag och Jennie pratade om det med bilder men insåg båda att vi hellre upplevde än fotade, haha. 

Vi har i alla fall haft det jätte bra! Vi har gått hur mycket som helst, shoppat, ätit och ändå haft lite tur med vädret. 
Igår när vi kom upp var det strålande sol och 25+ och idag var det runt 20 grader och molnigt. Vi passade på att ta shopping i city, gamla stan och så igår och tog Mall of Scandinavia idag och bio. 

Jag hittade en väska, skor och ansiktsrengöring. Är så nöjd med skorna och väskan! Ska visa bild när jag är hemma :) 

Vad väntar mer i helgen? PACKA! Nu måste jag packa allt som jag inte kunnat packa ner innan. Hello plasttallrikar, plastglas, plastbestick och plastliv, haha. 

Nu ska jag däremot försöka sova lite till, vi hörs imorgon, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0