J A G . H A R . K Ö P T . K A T T !

 
Jaa som rubriken lyder: JAG HAR ÄNTLIGEN KÖPT KATT !!! Det känns så sjukt, liksom är det verkligen sant eller drömmer jag? Det känns så pirrigt men även så roligt. Jag har alltid velat ha mig en egen liten katt att få ta hand om och nu ska jag äntligen få det. Åh va jag kommer älska honom och skämma bort honom. Allt ska han få min lilla plutt♥ Jag har inte döpt honom än, har några namn jag bollar mellan men vi får se. Ni som har mig på snap har redan fått se den lille och hans syskon på film men för er andra lägger jag upp en liten bild här också. Han var väldigt svår att fånga på bild men en bättre kommer självklart när jag hämtat hem honom. Visst är han söt? 
 
Åh va jag längtar tills jag får ta hem honom!!
 
Annars då?
Vid 14.00 ska jag sticka hem till Julia och hänga med henne. Vi skulle setts förra veckan men då var hon sjuk så vi tar det idag istället, ska bli så roligt! 
På fredag sen åker jag och Jennie äntligen till Stockholm. Ska bli kul och åka dit igen (vi var ju på mall of scandinavia förra året) men se mer av staden nu. 
 
Annars är det jobb och fortsatt planering inför flytten nästa vecka, aaah så kul!
Gu va mycket jag har att se fram emot nu. Sitter redan och läser massa information man behöver veta inför att katten ska komma hem. Ska även förbi djurffären och köpa massa saker. Spännande!!
Har ni tips får ni gärna höra av er, uppskattar allt♥
Nu däremot ska jag käka en sen frukost och kolla Hart of Dixie, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0