W e l l . L o o k . A t . T h e . T i m e .

 
Hej finisar!
Hoppas alla ni mår toppen, jag mår faktiskt riktigt bra. Ska snart iväg och jobba 16-23.10 sen snabbt hem och sova och sen imorgon kommer Jennie och hämtar mig och så åker vi till Stockholm, wihoo! 
 
Jag och Jennie tog en fika på Viskan igår och pratade om all mellan himmel och jord och det känns så himla skönt just nu. Är så mycket som händer just nu så känns skönt att ha någon som hjälper en att hålla båda fötterna stadigt på jorden. 
 
Flytt
Rhodos
Skola
Katt
 
Det är väl det som händer närmst. Är så glad för allt men blir stressad också. Allt måste verkligen klicka och bli klart. Flytten är ju ett stort stressmoment för jag måste dels hinna göra klart allt tills innan jag åker till Rhodos för efter det börjar skolan och sen är det inte långt kvar tills lilla missen kommer efter det. 
Det är verkligen en stressblandad glädje :) 
 
Nu hinner jag däremot inte skriva mer, ska försöka uppdatera från Stockholm imorgon!
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0