. E Y E . S H A D O W S .

 
Hej alla glada och fina!
Jag hoppas att ni har haft en jätte fin jul och att ni mår hur bra som helst. Jag hade en jätte bra jul med mycket lugn och god mat. Det bästa jag vet med julen är att ge bort presenter. Typ se reaktionen när personen öppnar sin present. Detta året var jag väldigt nöjd med presenterna så det var extra kul och se de positiva reaktionerna.
Ge är bättre än att få! 
 
Nu precis kom jag hem från en mysig lunch och runda på stan med fina Lisa. Är så himla glad att jag fått lära känna henne. Det gör det så mycket roligare att jobba när man får jobba ihop med personer man tycker om♥
 
Då min vanliga ögonskugga tagit slut passade jag på och köpa en ny idag. Köpte färgerna:
Sea worship och Woodwinked.
Woodwinked är min vanliga ögonskugga medans Sea worship är min festskugga. Perfekt nu till Nyår och allt!
 
Resten av dagen har jag inga bestämda planer.
 
Hoppas att ni får en toppen dag hörrni! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0