. m i s s g u i d e d .

 
 
Hej!
Gu va kul att så många uppskattade mitt senaste inlägg. Det känns alltid pirrigt att publicera såna inlägg eftersom man ändå lämnar ut en stor bit av sig själv men jag har super fina läsare så det gick ju hur bra som helst, yaay!
 
Jag ska alldeles strax ta tag i städningen här hemma. Har knappt varit ledig och om jag varit det har jag varit alldeles för trött för att orka städa. Så nu är det dags 😊
 
Innan jag börjar städa tänkte jag bara visa mina tre senaste köp eller min senaste beställning kanske jag ska skriva. Gjorde en liten beställning på missguided igår. De hade 50% av om du köpte för mer än 1000kr. Jag beställde plaggen ovan och jag hoppas de ser lika bra ut som de verkar. Är himla pepp på jackan. Hur mysig ser inte den ut och vara liksom? Bara jackan i sig kostar 770kr och totalsumman för mig blev omkring 630kr (jag valde snabbleverans på 2 dagar också). Himla värt! Kika in det om ni är shoppingsugna damer 😘
 
Nu har jag en lägenhet och en katt som vill ha lite uppmärksamhet så får springa. Glad helg på er finisar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0